Cikgu puji perkembangan anak Edry

[ad_1] <div class="field field-name-field-article-topic field-type-taxonomy-term-reference field-label-hidden"><div class="field-items"><div class="field-item even">Selebriti</div></div></div><div class="field field-name-body field-type-text-with-summary field-label-hidden"><div class="field-items"><div class="field-item even" property="content:encoded"><p><a href="mailto:hanisah@bh.com.my">hanisah@bh.com.my</a><br /></p><p></p> <p>KUALA LUMPUR: Komposer, Edry Abdul Halim bersyukur anak ketiganya, Emery, 11, menunjukkan perkembangan positif selepas memulakan…

Ombak Korea Bakal Serang Malaysia Tak Lama Lagi!

Peluang untuk melancong ke tempat orang memang jadi kegilaan semua orang. Bila kita dapat pergi tempat orang, banyak yang kita pelajari, terutama dari segi adat, budaya dan tempat-tempat menarik yang tak ada kat Malaysia. Lagi…

Tukar ‘Shift’ Dengan Suami Untuk Kemas Rumah Macam…

“Malasnya nak kemas rumah! Banyak kerja dan ada anak kecil ni lagi susah nak kemas…” Mengemas rumah memang memerlukan masa yang banyak. Kadang-kadang sampai sehari pun belum tentu cukup untuk mengemas dan menyusun atur barangan…

‘Sporting’, Kuat Melayan. Ini 5 Sebab Ibu &…

“Mama, bila kita nak jumpa Acik lagi. Dah lama kan kita tak balik jumpa Acik. Wawa rindulah nak pergi jalan-jalan dengan Acik. Nak ajak main lukis-lukis…” Selalunya kalau kita ada adik-adik yang belum kahwin, merekalah…

Gagal Bayar Nafkah, Bekas Suami Bakal Berdepan Dengan…

Bekas suami yang gagal membayar nafkah kepada anak-anak dan bekas isteri bakal berdepan tindakan sekatan bank. Menteri di Jabatan Perdana Menteri iaitu Datuk Seri Mujahid Yusof Rawa berkata, pihaknya bersama Jabatan Kehakiman Syariah Negeri (JKSN)…

Loading

Nampak Serupa, Tapi Ini 5 Perbezaan Antara Marjerin…

“Eh, kelirulah nak pilih butter atau marjerin ni. Dahlah packaging lebih kurang sama. Rasanya pun mesti lebih kurang aja. Yang mana satu nak beli?” Butter (mentega) dan margerine (marjerin) memang selalu kita gunakan untuk sapu…